Clusters of “reason” field from the citation needed tag.

1) Dead links:

eb article cited does not include this name change; the link at wp:lake alajuela that could support it has gone dead as well.
the article appears valid, but nowhere in the link does the article mention that this type of animated stand up is the first of
its kind

it is not apparent from the linked wikipedia article how tree decompositions are used there. further neither this nor the
linked wikipedia article references any scientific paper on the subject. it is impossible for someone not knowledgeable in
that domain to verify this.

citation is a dead link. though this claim is made on several baseball websites and forums, the original baseball abstract
issues do not seem to contain any references to speed score. more discussion is included on the talk page

while this is stated in numerous articles there are never any details available and calandra's own linkedin page does not
include any reference to any such experience. this makes the statement unverifiable", the cited article does not list
separation minimums; such information is found in ac 90-23g published by the faa

2) Facts needing citations:

there is no citation for this complete paragraph, the ouster from dmk especially needs a citation
from the last citation lots of facts so a citation is needed

the citation used is totally unrelated. please do not roll back without adding a proper citation
not in dispute, just need a citation

no citation for claim that crimereports is largest\u2026something

3) Reliable source needed:

reliable source needed for this paragraph. previous source website went dark.

reliable source needed for this fact

reliable source needed for the tazobactam susceptibility, as source n\xb04 states otherwise

reliable source needed for the entire article. source cited contains no actual information about article subject.
this claim needs a reliable source or sources

4) No evidence (especially historical) for the claim:

no evidence for this claim

unsubstantiated claim and no example

no historical evidence for this claim

no period historical evidence for this unsupported claim (frequently/triton/cafe racer)
why? statement of a claim, reference needed. claim not substantiated elsewhere

5) too general -needs a reference to specify the subject of the sentence:

what accounts?

what list?

what reviews?

what purists?

which cases? what questions? what orders?



6) original research on reference:

the table below gives many "examples", but none of them include any diacritics. pending examination by a yoruba scholar,
a citation to one who at least said the writing system includes diacritics would be satisfactory. update: pldx1 added the
new phrase "yoruba alphabet" to the first line after i added this cn template. searching this phrase on wikipedia links to the
"pan-nigerian alphabet" article. i suspect this claim may no longer need a citation per wp:blue, but the relevance to this
article, and why this is a problem, and why no diacritics appear in the list of examples immediately below, are still in
question.

does any scholarly source states or explains that this is in "agreement"? people travelled extensively along the coasts at
the time at it would not have been a problem to emerge from jutland, even though the ocean was crossed in the south. i
smell original research here.

the second half of the first sentence, followed by the claim made in the second sentence, conflicts with the logic given in
the qualifying clause of the third sentence: "in proportion to its extent" - trunks of trees and boulders only raise the level of
the river above them in proportion to their own size combined with the size, shape etc of the river/stream/brook -
accumulations of gravel may be due to natural sediment transport, and pose no real problem - even the us army corps of
engineers may reject this suggestion as neither simple nor efficient, and they have - this paragraph seems over-simplified
and fraught with the writer\'s personal opinion

the "z380 microprocessor product specification" lists instruction "execute time" values as small as 2. however, this
author did not find in that document (in a brief search) any explicit specification of the units for the listed execute times,
and the document has other errors, so if someone knows of a source to the contrary, that source could be correct. (this
author did not have time to research this subject at the time of this edit.) on the other hand, the z80 has a minimum
instruction time of 4 clocks, so this bullet point in the article might be a mis-citation of information about the z80 instead
of the z380.

saying that yo la tengo plays an anonymous band that is somewhat reminiscent of the group needs to be supported by
reliable sources for two reasons: (1) the need to show that the band was actually credited to being in the movie; and (2)
the need to show who described as somewhat reminiscent of the velvet underground. since none of this is covered at any
point later in the article, it needs to be sourced here. wikipedia editors should not add their own interpretations per
wikiepdia's policy on original research; wikipedia editors may report on the interpretations of others, but need to provide
reliable sources in support per wikipedia's policy on verifiability.", it seems pretty obvious that (in the show at least) lyanna
wasn\'t "kidnapped". this is the view held by robert, and presumably a lot of viewers who paid attention to the one time this
event was obliquely referred to, at the time of the character\'s death in season 1. but it is wrong. so it should be attributed
to a reliable secondary source apart from the fictional show.'

7) Possibly wrong statement:

thailand bible society reports completion of translation of ot into thai in 1883, which is 10 years after bradley's death. if
he was involved in ot translation, he didn't finish it.",

the geert-hofstede.com website cannot be used as a reference. references should be made to one or both of the original
sources: geert hofstede, gert jan hofstede, michael minkov, cultures and organizations: software of the mind. revised and
expanded 3rd edition. new york: mcgraw-hill usa, 2010 and/or geert hofstede, culture\u2019s consequences: comparing
values, behaviors, institutions, and organizations across nations. second edition, thousand oaks ca: sage publications,
2001 </ref>",

the australian article cited has no direct quotes from the hansard of the legislative assembly of norfolk island from 03 nov
2010. david buffett doesn't actually say that norfolk island would surrender self-government in return for a bailout, rather
norfolk island is willing to pay into the australian system in return for services and funds.",

maid of honour to the regent: the regent margaret of austria referred to anne as my little boleyn but anne, if about 7, would
have stayed at margaret of york's palace across the street of her niece

margaret of austria's palace at which anne would have stayed if already about 12, then about the age of charles the later
vth, holy roman emperor. mechelen does not have a record about anne boleyn, but does have contemporary records
relating ages to homes of other young ladies at the court.", the french wikipedia shows mr hipp as the mayor but no record
can be found on any official website that this is so.



8) Current source is not reliable:

there should be some link to documentation about this supposed monopoly, such as a verifiable source stating it,
preferably one with research to back up their claim.

needs reliable, third-party sources to allow for verification - not from kt, the town, other partners or press releases - in
order to keep this claim in the article.

needs reliable, published third-party sources to allow for verification - not from zanker, tla, press releases, etc. - in order to
keep this claim in the article.

previous link no longer accessible. this link: http://www.refworld.org/docid/47387b702f.html may provide a suitable

substitute, but can't currently verify that proposed source would be supportive of all citations in article for which salem
source is currently used.”, needs reliable, third-party sources to allow for verification - not from nicastro, berkley media,
other partners or press releases - in order to keep this claim in the article.

needs reliable, published third-party sources to allow for verification - not from zanker, his companies, press releases, etc.
- in order to keep this claim in the article.]

9) date only:

date \u2013 april 2010
3july 2010

3 november 2009

9 june 2010

date april 2007

10) flags with low confidence:

just seeing a citation implies it is true, the paper on smalltalk/strongtalk predates dart so does not say for sure. maybe
someone know it is based on strongtalk mixins. strongtalk wasn't first to introduce mixins. no expert on mixins \u2013 are
there different variants and for sure strongtalk the first to use this variant? even then would someone have to say that it is
based on that language?’, i understand this reading, but this interpretation seems incorrect to me. it is entirely based on a
single sentence, which is not really presented as a conclusion, but rather as an introduction to a rhetorical question. i
don\'t think it can be excluded that "we want the maximum good per person” is assuming a constant population, in
particular considering the preceding discussion of "optimum population”.

unattested in reliable sources i have checked so far, and really this is just a variant of reverse pool, an article that does not
exist yet, but should and someday will. any pool game can be played in this manner, which derives from russian billiards,
though it is sometimes called "chinese pool" after "chinese firedrill’, etc.

"capitalism: a love story" and various installments of "the young turks" - admittedly not the best sources, but still better
than no sources -- imply that "dead peasants insurance" is a flagrant and somewhat insulting name used by the
practitioners of said, and if this is so it is misleading to imply, as this does, that the phrase is used by its opponents.
discussing the names somewhere in the body would of course be nice.

one short website currently makes this claim with no source. may be in aken's autobiography, but the part that might
support is not available online, so could not check.", this is the only place on the internet that ever refers to this show as
anything other than "finders keepers." as of now, i declare there is no record of it ever being called "the finder" and until
such evidence is provided it will not be known as such.


http://www.refworld.org/docid/47387b702f.html
http://www.refworld.org/docid/47387b702f.html

